23 Mart 2012 Cuma

Orman Meyveli Cheese Cake

Uzun zamandır denemek istediğim dr outker cheese cake yap'ı nihayet geçen hafta denedim.Yapımı 5 dakika alıyor ve tadıda gayet başarılı bence...Çırp pişir,bir sürü labne ve krema kullan yok yumurta koktumu üzeri çatladımı derdi olmadan cheese cake yapmak isteyenler bence gönül rahatlığı ile deneyebilirler....

Orman Meyveli Cheese Cake


2 paket eti burçak

75 gr tereyağ

2 yemek kaşığı süt

1 paket dr outker cheese cake karışım

2,5 su bardağı süt

yarım su bardağı süzme yoğurt

100-150 gram tahsildaroğlu krema loru


Üzeri İçin;

birer avuç ahududu,böğürtlen,yaban mersini

2 yemek kaşığı şeker
2 yemek kaşığı su


Burçak bisküvisini elimizle kırarak un haline getirelim.75 gram erimiş tereyağ ve süt ile bisküvileri iyice karıştırarak kelepçeli kalıba elimizle bastırarark yayalım.


Krema karışımı paketin üzerindeki gibi hazırlayalım.(ben krema loruda kullandım )Bisküvilerin üzerine karışımı yayıp 1 gece dolapta dinlendirelim(en az 4 saat)

Sos için meyveler,su ve şekeri kısık ateşte pişirelim ve blender ile hafifçe ezip cheese cake in üzerine yayalım.


Afiyet Olsun...


25 yorum :

Nil dedi ki...

Aylin yapımı 5 dk sürüyor deyince hiç bu kadar malzeme beklemiyordum. Aşamaları da var. Tamam itiraf ediyorum ben tescilli bir tembelim.
çizkeyk nefis görünüyor.

zeynep dedi ki...

Hakikaten pek kolaymış sosa çarpıldım da geldim:)
Ellerine sağlık canım...

sarımutfak-hande dedi ki...

iyi ki var bu dr.outker her ürününe bayılıyorum
ellerine sağlık çok güzel olmuş canım.

Adsız dedi ki...

sosunu bekletme sonundamı döküyorsunuz?

YeMeK vAkTi dedi ki...

Evet Ayşen aysi halde koyu renk olan akıcı sos beyaz kısma bulaşıp rengini pembeleştirebiliyor

Saglıklımutfak dedi ki...

Aylin o meyvelerin kokusu geldi burnuma;) Eline sağlık yummyyy

mutfagabuyrun dedi ki...

offf.harika olmuş canım.bir dilimini alsam çok iyi olurdu.ellerine sağlık.öpüyorum.

Benhurum dedi ki...

Bak şimdi tam da öğle satinde nasıl da canım çekti:(
Enfes görünüyor Aylin'cim ellerine sağlıklar olsun...
Yaa bak ne dicem, sen 2 dilim kapsan ve bana gelsen ben de kahveleri hazırlasam, ne dersin :D

Cemre dedi ki...

ellerine sağlık leziz görünüyor :)
birkaç ay evvel bende denedim dr.oetker cheese cake yapı ve sonuç mükemmeldi. dediğin gibi saatlerce çırp pişir derdi yok :)

durutarifler dedi ki...

Nefis nefis kesinlikle nefis
Ellerine sağlık
İyi hafta sonları
Sevgiler

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Canım nefis görünüyor cheesecake. Ellerine sağlık. Hele o üstündeki orman meyveli sosa bittim.
Sevgiler...

şekerinmutfağı dedi ki...

ELİNE SAĞLIK SÜPER OLMUŞŞ OLSADA YESEK :))

Serap dedi ki...

Aman Allahım. Nefis bir görüntü. Daha yeni "en sevdiğim tatlı ve her çeşidini denemeliyim" demiştim. Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

şip şak diyosun yani

Unknown dedi ki...

Sen Manisa'ya geldiğinde ben sana o süt reçelinden yaparım ama sende bana o nutellalı poğaçalardan getirirsin hacıı..:)))
Benim aklım onlarda kaldı..:))
Chesecakeyi geçenlerde portakallı yaptım ama pek sevmedim..
En sevdiğim hali böğürtlenli..
Ellerine sağlık canım..

TuruncuTatlar dedi ki...

bencede cok basarılı ellerine saglık;-)

Unknown dedi ki...

ne pratikmis :-))

ellerine saglik canim...

tatlıhayat dedi ki...

bu kadar kolay bir Chesecake tarifi duymadım,hemen deneyeceğim.Sevgiyle...

mine dedi ki...

mucize gibiymiş : )

ebru altin dedi ki...

Offf enfes görünüyor, kırmızının kışkırtıcılığı böyle birşey olsa gerek. Diyeti bırakır bırakmaz hemen deneyeceğim :) ellerinize sağlık, benim yerime de bir dilim yiyin lütfen... :))

Adsız dedi ki...

BLOĞUNUZDAKİ MAYALI HAMURLA YAPTIĞINIZ ÇEŞİT ÇEŞİT ÇÖREKLERİ,POĞAÇALARI GÖRDÜKÇE KISKANIYORUM.ÇÜNKÜ BEN MAYALI HAMUR YAPMAYI BECEREMİYORUM.HELE İNSTANT MAYAYLA HİÇ BECEREMİYORUM :( BU İŞİN BİR SIRRI MI VAR...HEM VAKTİME HEM BOŞA GİDEN MALZEMELERE ACIYORUM.SİTENİZİ BEĞENEREK TAKİP EDİYORUM. SEVGİLER...AYŞE

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ayşe Hanım merhaba;

instant maya ile çok kabarmıyor haklısınız birde bir küp yaş maya 2 paket instant mayaya denk geliyor onada dikkat etmek lazım.

Önemli olan diğer husus bence,sütün el yakmayacak sıcaklıkta olması ve mayanın şeker ve tuz ile hemen birleşmeyip una eklemeniz ,artı mayalandırma süreniz.siz bunları yapıyormusunuz?Şöyleki mesela nutellalı poğaçaları yaptığım maya bimin mayası,efsane hani öyle çok iyi bir markada değil.

Adsız dedi ki...

TEKRAR TEKRAR DENEYECEĞİM.İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA SONUCA ULAŞIRIM.TAVSİYELERİNİZİ DİKKATE ALACAĞIM...AYŞE

ye-mek dedi ki...

Bu fotoğraflardan etkilenmemek mümkün değil...

Çok güzel gözüküyorlar, Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Merhaba, çok güzel bir bloğunuz var. Cheese Cake harika görünüyor. Elinize sağlık. Bundan sonra paylaşımlarınızın takipçisiyim. Ben de bloğuma beklerim:)