24 Şubat 2011 Perşembe

YUDUM Zeytinyağı İle Yemeğine Gençlik Kat !




Ailemden gelen bir özellikte tüm sıcak ve soğuk yemeklerimi zeytinyağı ile pişirdiğimi bir kaç defa tekrarlamıştım.Her evin tersine bizim evde ayçiçek yağı tenekesi 7-8 ay giderken zeytinyağı tenekem ikinci ayı göremez:)



Bu nedenle geçtiğimiz cumartesi Medya evinden Sinem Hanım ve Yudum Gıda Pazarlama Müdürü Merve Hanım'ın Yudum Gıda ile öğle yemeği daveti geldiğinde oldukça sevindim.. Mutfak atölyesinde gerçekleşen etkinlikte bol sohbetli, lezzetli bir gün geçirdik yine ...




O gün bir kaç yemekte deneme fırsatı bulduğum Yudum Zeytinyağını bütün çeşitlerimde kullanıp aradaki farkı gördükten sonra sanırım tek yağ markam olarak Yudum'u aile belleğimize kazıyabileceğim..


Kahvaltılarımda kullanacağım çeşidi ise kesinlikle soğuk sıkma.....


Hepinize bol zeytinyağlı günler dilerim.....

20 yorum :

mine dedi ki...

ne hoş bir etkinlik bizim evde de zeytinyağı en çok tüketilenlerin başında geliyor bol zeytinyağlı günler diyelim o zaman : )

yemyeşildeniz dedi ki...

benim ailem, hatta sülalem zeytinci :) ben ortaöğrenim çağında zeytinyağlı yemek ve diğer yemeklerin ayrı şeyler olduğunu öğrendim, çünkü biz ayırmayız, hepsini zeytinyağlı yaparız zaten :))

aysun dedi ki...

Yudum soğuk sıkma naturel sızma zeytin yağını merak ettim en yakın zamanda denemek isterim...

İkramlar harika görünüyor... :)

Tavsiyelerin için tşkler.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

süper keyifli bir organizasyon olmuş,ipanayla çakıştı katılamadım maalesef:))yudumsa at sepete:))))
çok öperim canım

marifet ellerimizde dedi ki...

senı bır kez daha tebrık edıyorum .saglıklı mutfagın için:)))))))))))))))
zaten hos fızıgınden bellıııı canımmmm

marifet ellerimizde dedi ki...

senı bır kez daha tebrık edıyorum .saglıklı mutfagın için:)))))))))))))))
zaten hos fızıgınden bellıııı canımmmm

kalpkurabiye dedi ki...

bizde de ikinci ayı görmez bir tenekesi:))
birde fındık yağı kullanıyorum şimdi nefis oluyor herşey bu sağlıklı yağlarla:)
yudumun reklamına da hastayım zaten:)

Güloanne mutfakta dedi ki...

paylaşımınız için teşekkürler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhaba Aylincim,paylaşımın için teşekkürler.Yudum güvendiğim ve kullandığım bir markaydı,zeytinyağının da çıktığını duymak beni mutlu etti.Sloganı da süper.
Aylincim,iznin olursa,yudum zeytinyağı tanıtım yazını sayfamda yayınlaya bilirmiyim?
Sevgilerimle...

memolininannesi dedi ki...

en saglıklı yağ turudur zaten... saglık acısından tartısılmaz bır gercek.. senın ıcın renklı bır gun olmus...devamı gelsın hep ınslh

muazzez tanerinesi dedi ki...

Güzel bir etkinlik olmuş belli. Sizin sayenizde yeni üründen haberimiz oldu. İlk fırsatta deneyeceğim. Teşekkürler..

YeMeK vAkTi dedi ki...

Sevalcim tabi yayınlayabilirsin bende siteden aldım zaten:)

Unknown dedi ki...

Çıktım Şarköyüüünn yolunaaa sıra sıra zeytinleeerrr :)) Zeytinyağı sevilmez mi hiç valla kahvaltıda kekiği basarım üstüne bandıra bandıra yerim:)
Ne kadar güzel olmuş etkinlik kıskandım:) Arkadaşlara bi soraydın Kayseriye geliyorlar mıymış:)

Hayatın Tatları dedi ki...

ühü ühüüüüü. ben yine kıskandım. :)

İnci Yemek dedi ki...

Aylinim keyifli bir etkinlik olmuş canım ne kadar güzel:)
zeytinyağına ev halkını alıştırmak biraz zor oldu:)şimdi hazırladığım tüm yemeklerde kullanıyorum hem de sızması:)o kokuyu almazsak lezzeti bulamıyoruz.Yudum dabüyük bir firma sanıyorum büyük marketlerde tadım stantları olur orada bir tatmak lazım.
çok öpüyorum canım..

Sittirella dedi ki...

Aylincim merhaba,
ben hiç zeytinyağı alıp kullanmadım bugüne dek desem...
Ailemin minik bir zeytinliği var, her yıl bize yetecek kadar zeytin ve zeytinyağı veriyor o üç beş ağaç :)
Bilmem diğer zeytinyağlarının kokusunu-tadını.
Kendi zeytinimizin yağını 20 çeşit yağ içinden ayıracağıma eminim ama :)
Şimdi yılda 1 kez, fırsat çıkarsa iki kez yolluyorlar ama yetmiyor tüm yemeklerimde kullanmaya, biz de sadece salata ve kahvaltıda (bir de zeytinyağlı pişmesi şart olan yemeklerde) kullanıyoruz.
Gerisi ayçiçek yağı :(
Kaderde 30'uma dek zeytinyağı ile büyüyüp bu yaştan sonra ayçiçek yağına mecbur kalmak varmış.
''işlem görmemiş'' kısmını okumam yetti inanmam için lezzetine, kalbimden vurdun beni :)

Nil dedi ki...

zeytinyağsız bir mutfak düşünemiyorum. Her daim tek geçerim.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

sanırım bende senin gibi yapacağım aylinciğim....eskilerde sıcak yemeklerimi mısırözü ile yapıyordum...şimdilerde zeytinyağını herşeyde kullanmaya başlıyorum....en sağlıklısı...

Bibu Butik dedi ki...

Ne güzel yemekler paylaşmışsın öyle aylincim tyebrik ederim buarada :)

Aynen bende coğu yemekler de,sabahları zeytinyağı olmazsa olmazım..egeli olmaktan mütevellit oradan getirtiriyorum ama bu yudumunda ege natüreli denicem..
Buara da o çay bardaklarını bende kullanıyorum,mükemmeller :)

YeMeK vAkTi dedi ki...

Selam :) ege soğuk sızmayı mutlaka tavsiye ederim.özellikle kızarmış ekmekle:)