3 Haziran 2010 Perşembe

ÇİLEKLİ KOLAY PASTA




EEE çilek mevismini kaçırmamak lazım:))


Bu pastayı annemin ertesi gün için gelecek misafirlerine yaptım.Genelde pandispanyalarımı kendim yaparım ancak bu seferki böyle oldu.Çok zamanım yoktu pratik ama lezzetli olmalıydı ..olmuştaki herkes çok beğenmiş :)))ahh ahh bilseler Aylin gene kolaya kaçtı tarifini gene isterlermiydi acaba:)))))


Tarifmi :)) aşağıda..


1 adet uno pastaban(2 katlı,sade)
1 paket pasta kreması(vanilyalı-dr outker)
200 ml lik çilekli süt(keki ıslatmak için)
Yarım Kilo Çilek(4 e bölünmüş)
Damla Çikolata(benimkiler dose marka iri parçalı)


Pastabanımızı ilk katını çilekli sütün yarısıyla ıslatıyoruz.Kremamızın yarısını yayıp dörde bölünmüş çilekleri ve damla çikolataların yarısını serpiştiriyoruz.Üst pastabanı üzerine kapatıp kalan çilekli süt ile ıslatıyoruz.Kremamızla güzelce sıvatıp çilek,nane ve damla çikolatayla süslüyoruz..


Afiyetler Olsun :))



9 yorum :

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık pastan harika olmuş emi
nim annenin misafirleri bayılacaktır öpüyorum..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Görsel şölen olmuş. Bence kolay ama lezzetli tarifler daha iyi. Hem göze hem mideye güzellik olmuş.
Sevgiyle kal.

İnci Yemek dedi ki...

Ellerine sağlık tatlım güzel olduğunu buradan bile görebiliyorum:)sunum muhteşem olmuş.
yiyenlere afiyet olsun.
Softbowl için yazmadan edemedim:))gönül rahatlığı ile kullanabilirsin çok kullanışlı ve güzel.Tepsi örtüleri hele (silikomat)öncelikle ondan başlamalısın.mutlu hafta sonları canım.

mutfakcini dedi ki...

Benim oğlum da çilek delisi :)Çilek mevsimi geçene kadar ne varsa yapmaya çalışıyorum.Bu da ne güzel bir pasta olmuş böyle.Bu günkü çay menümüzde olsun oğlumla.Kulaklarını çınlatırız ;) Ellerine sağlık sevgiler canım.

éLLa Çiça dedi ki...

enfes görunuyor, olsa da yesek.

kutsalceyiz dedi ki...

sevgiler genç arkadaşım,hoşgeldin...

hdidem95 dedi ki...

canım ne muhteşem görüntü ellerine sağlık afiyetler olsun sevgiler

kutsalceyiz dedi ki...

valla mahcup oldum,blogdan çıkarken aklımdaydıki halbuki,benden önce izlemeye alışınız.
neyse yemek blogum var bide benim,
bu sefer umarım ben evvel davranırım,
orayada beklerim,

kutsalsofra.blogspot.com

selmlar

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık.çok güsel olmuş.olsada yisek :)