11 Haziran 2010 Cuma

Nutellalı Sandviç Kurabiye



1 yumurta akı
1 sb pudra şekeri
yarım su bardağı ince çekilmiş fındık
125 gr tereyağ
yarım çay bardağı sıvıyağ
1-1,5 sb un
1 sb sinangil fındıklı kek un
1 pkt vanilya

1 su bardağı unu yağsız teflon tavada rengi dönene kadar kavuralım.daha sonra bütün malzemelerimizi yoğurma kabına alıp çok yumuşak olmayan bir hamur elde edelim.(yumuşak olursa kurabiyelerin şekilleri yayılabiliyor)İstediğimiz kalıpla kesip 170 dr fırında üzerleri hafif pambeleşene kadar pişirelim.(10-11 dk)
Ben kurabiye hamurunu ince yapıp bu şekilde arasına ve üzerine nutella sürüp fıstığa buladığım gibi,bazende hamuru daha kalın tutup piştikten sonra üzerine pudra şekeri serpiyorum.İki şekildede çok leziz ancak fıstıklının görüntüsü ortada:)
Bu kurabiyeyi sevgili arkadaşım eyvah yemek yandı ocak battı gönüle giderken götürmüştüm ve sık sık yaparım.Gerçekten çok lezzetlidir.
Afiyet Olsun

17 yorum :

mutfakcini dedi ki...

Allahhhh diyorum ben bu tarife :) Çocuklar beş dakikada yoke der bunları :)Yok etsinler diye de hemen birazdan yapıyorum.Ellerine sağlık canım süpperrrr

Disalce dedi ki...

ellerine sağlık...harika görünüyor...

Unknown dedi ki...

Canımmmm ellerine sağlık harika olmuş kurbişler
lezzette görüntüde 10 numara:))Öpüyorum...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Blogunuzdakilerin hepsi birbirinden güzel..

Gizemli Tatlar dedi ki...

Harika görünüyor, ellerine sağlık canım. En kısa zamanda kızlarıma yapacağım.

Sevtap dedi ki...

Bence çocuklara kalmadan büyükler hüpletir bunları aslında büyükler çocuklardan daha çok sever ama sorun onlar büyüktürya ben çocuğum ve benimiçin nutellaa,sarelle ve bıdı bıdı şekerlerim (jelibon )vazgeçilemez

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Canım ellerine sağlık.nefis görünüyorlar bu kurabiyeler adama rejim bozdurur yav:)))

sevgilerimle

ANNEMİNELİ dedi ki...

Ellerine sağlık,çok hoş olmuşlarr.Sevgimle kalll...

umutluhayat dedi ki...

çok hoş olmuş ellerinize sağlık

mine dedi ki...

olsaydı iyi olurdu şimdi , akşam çayımın yanına
ne güzel tarifler buluyorum dolaştıkça teşekkürler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

pek leziz ve şık görünüyor. ellerinize sağlık..

Unknown dedi ki...

Çok güzeller gerçekten,ellerine sağlık,mutlaka denenecekler listesine kaydedildi:)
Sevgiler...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bloguma bıraktığın yorum için teşekküre geldim, aradan geçen zaman için dönüş seni zorlamasın diye buradan seslenmek istedim. Güzel ve zarif yorumun için çok teşekkür ederim. Bu arada yemek blogları en büyük favorim hepinizi zevkle takip ediyor bol bol sanal beslsniyorum. Yukarıdaki manzara da çok nefis ellerine sağlık.
Görüşmek üzere sevgiler...

oznurunelemekleri dedi ki...

hayatım ellerine sağlık benim oğlum tam bir nutella canavarı olduğundan en kısa sürede ona yapacağımm cokk öptümm

eldivenlerim dedi ki...

tam çaylık;) nefis görünüyorlar, ellerine sağlık arkadaşım.....

Gönül dedi ki...

evet evet bana getirdi nefistiii inanılmaz güzeldi:))))) öpüyorum aylinim ellerine asğlıkkk tekrardan...sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

bu kurabiyelerinden yemiştim gerçekten harikaydı ellerine sağlık canım
koskocaman sevgilerrrrr