26 Mayıs 2014 Pazartesi

Çilekli Milföy Pastası

Çok pratik olan milföy pastası tarifini dahada pratikleştirdim . Nasıl mı ? Aslında bu tatlı yapılacakken milföyler pudra şekeri yardımıyla biraz inceltilip bir kaç yerinden delinerek fırınlanıyor.

O şekilde daha düz olduklarını kabul etmek gerekir. Ancak ben bu sefer milföyleri direk ortadan keserek pişirdim.Piştikten sonrada her bir milföyü yanlamasına ikiye böldüm çok daha pratik oldu böylece...
Ben krema olarak pınar kremilla kullandım.Onun yerine vanilyalı crem oleyi sütle çırparak kullanabilirsiniz.Veya sade krem şantiyi sütle çırpın.Daha ev yapımı olsun isterseniz de buradaki krema gibi bir krema kullanabilirsiniz.



ÇİLEKLİ MİLFÖY PASTASI (20 adet)

10 adet milföy yapraği
1 paket pınar kremilla
çilek
pudra şekeri


Milföyleri dondurucudan çıkartıp çözülmesini beklemeden ortadan ikiye bölüp yağlı kağıt serilmiş tepsiye koyun.175 dereceli önceden ısıtılmış fırında hafif pembeleşene kadar pişirin.

Biraz soğuduklarında bıçak yardımıyla yanlamasına ikiye bölün.Arasına krema ve çilek koyup diğer milföyü üzerine kapatın.Servis zamanı pudra şekeriyle süsleyin.

Yapıldığı gün yenmesi gereken çok pratik ve leziz bir tatlı.....Krema alternatiflerini üst yazıda paylaştım.

Afiyet Olsun

1 yorum :

sarkaç dedi ki...

Bu tarifi mutlaka uygulamalı. Hem pratik hem nefis. Ellerine sağlık.