27 Nisan 2012 Cuma

Sakızlı Muhallebili Kek

Aylar evvel marketten toz sakızlı muhallebi,keşkül vs almışım.Almışım derken aldığım bir ürüne bantlama yapılmıştı.Bir tanesini pişirdim ancak tat olarak evde yapılanlar kadar lezzetli olmadığı için yenmedi tabiki...Diğerlerinide kek üzeri ve içinde kullanıp tükettik....Buda onlardan biri ,afiyetler olsun....


Bu arada gıda pazarlama sektöründe çalıştığım için bantlamalı olan ürünlerin son kullanma tarihine daha da bir dikkat etmeniz gerektiğini tekrar hatırlatayım.


Sakızlı Muhallebili Kek

3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı yoğurt
100 gram erimiş margarin
1 paket sakızlı muhallebili toz karışım
1 çay kaşığı tarçın
1 paket kabartma tozu
2-2,5 su bardağı un



Yumurta ve şekeri her zamanki gibi iyice çırpıyoruz.Yoğurt ve margarini ekleyip çırpmaya devam ediyoruz.Kuru malzemeleri elekten geçirip karışıma ekleyin ve karışana kadar çırpın.Yağlanıp unlanmış kek kalıbına boşaltıp 175 derece ön ısılı fırında yaklaşık 35 dakika pişirin.Kürdan testi yapın ve ortası pişmişse fırından alın.

Afiyet Olsun...

14 yorum :

Unknown dedi ki...

bende kesinlikle aldığım ürünleri kek yada kurabiye içlerinde tüketirim:)
hatırlatma için teşekkürler:)

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerıne sağlık ..bereketı bol olsun..

NİRVANA dedi ki...

mis gibi sakız kokulu kek cok güzel süpersin canım...

Nil dedi ki...

ben geçen kurabiye hamuruna ekledim. ama maalesef istediğim sonucu elde edemedim.

TATESAL dedi ki...

harika bir lezzet ellerine sağlık...

umutluhayat dedi ki...

bende sakızlı muhallebi ile kurabiye yapıyorum muhteşem oluyor.ellerine sağlık kek süperr..

TuruncuTatlar dedi ki...

mis gbi koktu ellerin saglik;-)

Unknown dedi ki...

Kek harika görünüyor, ellerinize sağlık.

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

ne güzelde kokmuştur o şimdi...

Unknown dedi ki...

ahh sakız kokusu:)ellerine sağlık canım
sevgiler

lezzettabağı dedi ki...

Aylinciğim gıdalar üzerindeki son kullanma tarihlerine bizde çok dikkat edenlerdeniz ama ben hepsinin dürüstçe yapıldığına inanmıyorum çünkü buna defalarca rastladık..bu arada ben uğramayalı bir çok tarif buraya gelmiş eline sağlık şu sıralar hep hastalıklar başka sebepler ve kafa yorgunluğundan doğru dürüst hiç bir bloğa bakamamıştım inşallah atık daha sık yorum bırakabilirim.. sevgiler..

mutfaktaki acemi dedi ki...

bu güzel lezzetler için blogumda bir ödül bekliyor :)) ellerinize sağlık.

Oglak Kizlari dedi ki...

Ellerine sağlık.
Ben de de macunu var dur yapayım.

Kopyacı anne Çiğdem

made in funda dedi ki...

eline sağlık canım...