2 Haziran 2014 Pazartesi

Limonlu Bisküvili Kup


Çok hafif ve bir o kadar kolay bir tatlı....Limonlu lezzetiyle son derece serinletici ve fresh ve çokta şık.


 Misafirlerinize sunabileceğiniz bu tatlıyı minik kahve bardakları,shot bardakları veya benim gibi minik plastik kaselerde sunabilirsiniz.




Limonlu Bisküvili Kup

Taban İçin;

6 adet burçak bisküvi
yarım çay kaşığı tarçın

Orta tabanı için;
1 paket süt kreması
1 çay bardağından 1 parmak eksik pudra şekeri
1 dolu yemek kaşığı labne peyniri

Limonlu Kat;
2 limon suyu
yarım çay bardağı su
4-5 yemek kaşığı şeker
1 silme yemek kaşığı nişasta



Öncelikle soğuması için limonlu katı hazırlıyoruz.Su,limon suyu,nişasta ve şekeri koyulaşana kadar sürekli karıştırarak pişirin.Koyulaştığında altını kapatın arada karıştırarak soğumaya bırakın.

Bisküvileri bir havanda veya robotta iyice ezin içine tarçını karıştırın.

Kup'un tabanına biraz bisküvi karışımı koyun.

Kremayı mikserle 5 dakika çırpın.İçerisine pudra şekeri ve labne peynirinide ilave edip 5 dakika daha çırpıp bisküvili karışımın üzerine paylaştırın.

Hazırlamış olduğunuz limonlu karışımı da en üstüne paylaştırıp tatlınızı dolapta soğumaya bırakın.ÜZerini beyaz çikolata ve nane ile süsleyip servis yapın .

Afiyet Olsun

5 yorum :

Unknown dedi ki...

bunlar nasil.cici.plastiklermis tarifte sahane cnm denencekler arasinda

sevdaninsokagi dedi ki...

Aylin hanım;
Gerçekten çok çok hoş görünüyor, ellerinize sağlık, bende yapacağım, özendim valla :)

Saglıklı Mutfak Hilal dedi ki...

sevdim not aldım yaparım. Ellerine sağlık şekerim

Unknown dedi ki...

Aylin hanım ellerinize sağlık.. kalabalık misafirler için borcamda yapıp keserek servis etmek uygun olur mu acaba?? birde bu tarif kaç kişilik, yeterli gelir mi bilemedim :) teşekkür ederim ;)

Unknown dedi ki...

Merhaba bu ölçüler 4 kup için , borcama dökmeye uygun değil maalesef çünkü kreması katı değil . Ancak jelatin kullanmanız gerekiyorki ben pek tercih etmiyorum :)