17 Mayıs 2013 Cuma

SİMİT TOST



    Görenin 4 kişilik bir ailenin haftalık kahvaltı malzemesi dediği simit tostumu sunmaktan  gurur duyarım :) Bunun birde kavurma,yeşil biber ve kaşar peyniri ile hazırlananı varki lezzeti tarifsiz .Tostlarda en önemlisi kaliteli malzeme kullanmak ve tost makinanızın becerisi! Büyük markalara çok para vermek yerine yeriniz varsa ve sıklıkla tost tüketiyorsanız küçük boy sanayi tipi tost makinası almanızı tavsiye ederim.İnanılmaz fark ediyor gerçekten.



SİMİT TOST

1 simit
kaşar peyniri
sucuk dilimleri
1 yeşil biber
1 minik domates
tuz


Simiti keskin bir bıçak yardımı ile eninden ikiye bölün. İki parmak kalınlığında kestiğiniz kaşarları ilk katı oluşturacak şekilde dizin.Ardından sucuk,kabuğu soyulmuş domates ve biberi dizip biraz tuz serpin.

İyice ısıttığınız tost makinenizde bir kaç dakika pişirin.Yağ sürmeyin.

Afiyet Olsun.

12 yorum :

EflHatun dedi ki...

yarın kahvaltıda bundan istiyoruuummmmm :) :)

Unknown dedi ki...

Eline sağlık harika görünüyor iştah açıcı:)sevgiler

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Harika olmuş canım çekti vallahi...
Ellerine sağlık nefissss görünüyor...
Sevgilerimle...

NzlGl dedi ki...

Bu ne muhteşem bir görüntü:)))))))))))))) ellerine sağlık canım

Unknown dedi ki...

harika olmuş çooook severim:)

Sema'dan Lezzetler dedi ki...

Elinize sağlık çok severim muhteşem görünüyor kahvaltıya yapayım bari sevgilerimle

Unknown dedi ki...

missss ellerine sağlık

Yemek Tarifleri dedi ki...

Merhabalar. yemek tarifleri sitemizden çok güzel bir çekilişten bahsetmek istiyorum
http://yemekustalari.com/tencere-seti-hediyeli-cekilis.html sayfamızda tencere seti hediyeli çekilişimize katılımınızı bekliyorum harike bir tencere seti hediye ediyoruz.

Oglak Kizlari dedi ki...

Ben niye daha önce düşünemedim ki bunu.
Ellerinize sağlık.

Hayalgücü sıfır anne

Hayatın Tatları dedi ki...

bunu kesinlikle denemem lazım :)

Hayatın Tatları dedi ki...

hemen aynı gün yaptım doyasıya yedim ve bugünde yayınladım .. tekrar ellerine sağlık canım çok yaratıcısın walla :)

Yemek tarifleri dedi ki...

Gerçekten çok hoş olmuş. Tebrik ederim, mutlaka denicem ben de :)