24 Mayıs 2013 Cuma

Kupta Kremalı Truff



   Bu aralar oldukça tembelim ....Ya bilindik şeyler yapıyorum yada hiç birşey  :) Dondurucudaki kalan kek parçaları aklıma düştüğü bir vakit evvela truff yapmak için mutfağa girdim.Sonra kuplara koyup üzerine krema yaptım.Hazırlaması 5 dakika pişme yok iyimi derseniz bence süper :)


Kupta Kremalı Truff (4 kup için )

6-7 dilim kakaolu kek
80 gram çikolata
1 dolu yemek kaşığı ince çekilmiş fındık
1 tatlı kaşığı tereyağ
yarım çay bardağı kaşığı süt

Krema İçin;
1 poşet krem şanti (bir paketten 2 poşet çıkıyor 1 tanesi kullanılacak)
1,5 çay bardağı süt
1 çay bardağı süt kreması
1 yemek kaşığı portakal kabuğu veya 1 çay kaşığı portakal aroması
1 çay kaşığı vanilya


  Yarım çay bardağı sütü ısıtın.Isınmış sütün kasesine çikolatayı ve tereyağı ekleyerek erimesini sağlayın.Kek dilimlerini parçalayıp erimiş çikolata ve fındık ile karıştırıp kuplara paylaştırın.

  Krem şantiyi süt ile iyice çırparak hazırlayın.Kremayıda ekleyip 3-4 dakika çırpın.En son portakal aroması veya kabuğunu ve vanilyayı ekleyin kremayı kuplara paylaştırın.

  Dilediğiniz gibi süsleyin.Ben vişne marmeladı kullandım.


  Afiyet Olsun...

12 yorum :

TuruncuTatlar dedi ki...

vuruldum bu görüntüye ellerine sağlık harika gözüküyor sevgiler..

Tümay Öztürk dedi ki...

Bence önemli olan bilinmeyeni hep yapmak değili bilineni de böyle güzel ve farklı yapmaktır. Eline sağlık canım benim. çok güzel olmuş. hele de bu sıcaklarda mutfağa giremiyorken, az zaman alan, pratik ve lezzetli bir tarif. tam benlik yani:)

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir sunum olmuş ellerine sağlık çok da lezzetli görünüyor sevgiler...

Sefer Tasım dedi ki...

off offf diyette iken yapılmaz ki harıka gorunuyor yapmasam ölürüm :)

gügüyle hersey dedi ki...

Tatlinin kendisi ve görüntüde cok mükemmel olmus ellerine saglik sevgilerimle..

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ellerinize sağlık enfes bir resim

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Kuzumm
Acaba bakarken de kalori aldırıyor mu ?
:)))))))))))))))

afiyetler olsuuunn :)

Limon çiçekleri dedi ki...

Diyet yapan bünye bu görüntü karşısında ekrana yapışarak tepki veriyor:))..Ellerine sağlık canım..no comment.

sevdaninsokagi dedi ki...

Aylin Hanım;
Şahane gözüküyor. Fotoğraflar bile yapıp yemelisin diyor. Ellerinize sağlık.
Sevgiler

Fatosca Tadlar dedi ki...

Ellerine sağlık fıstığım nefis görünüyor :)))

Hayatın Tatları dedi ki...

kesinlikle çok yaratıcı. ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

kadehlerinizi çok beğendim.nerden aldınız.sevgiler.....